Pomoc - Najczęściej zadawane pytania

1. Jak działa Neurogra?

2. Dla kogo jest Neurogra?

3. Jak i gdzie wpisać kody promocyjne?

4. Jak odzyskać dostęp do konta?

5. Jak rozpocząć trening?

6. Co to jest WRI?

7. Jak wybrać lub zmienić program treningowy?

8. Jak zrezygnować z treningu?

9. Jak skontaktować się z redakcją serwisu Neurogra?

10. Dlaczego nie mogę korzystać z okresu testowego, skoro poprzedniego dnia była taka możliwość?

11. Jak wyłączyć grę z programu treningowego?

12. Jak liczone są punkty w poszczególnych grach?

13. Co zrobić jeśli nie posiadam kodu?

14. Gry nie działają prawidłowo, co zrobić ?

15. Jak zapłacić za abonament jeśli nie mam konta w żadnym z podanych banków?

1. Jak działa Neurogra?

Neurogra to serwis stworzony dla osób, które w przyjemny, ale skuteczny sposób chcą poprawić funkcjonowanie mózgu.

Neurogra zawiera specjalistyczne gry, pogrupowane w programy treningowe przeznaczone dla różnych grup odbiorców. Neurogra umożliwia również tworzenie indywidualnych programów treningowych wg własnych potrzeb trenujących. Grając na Neurogrze możesz śledzić efekty swojego treningu, bo po każdej zakończonej sesji otrzymasz informację o postępach.

2. Dla kogo jest Neurogra?

Treningi w serwisie Neurogra są dla każdego, kto chce zadbać o swój umysł i rozwijać jego funkcje. Neurogra jest dla uczniów i studentów, dla osób aktywnych zawodowo i dla seniorów – słowem dla wszystkich, którzy chcą sprawniej funkcjonować na co dzień, łatwiej przyswajać wiedzę, być bardziej uważnym i skoncentrowanym.

Niektóre z gier mogą być zbyt trudne dla dzieci młodszych niż 10 lat, dlatego treningi dla młodszych dzieci pozostawiamy indywidualnym wyborom rodziców.

3. Jak i gdzie wpisać kody promocyjne?

Jeśli posiadasz „kod dostępu”

Kod promocyjny (kod dostępu) należy wpisać na stronie profilu (www.neurogra.pl/profil) i następnie kliknąć „Wczytaj kod”. Automatycznie pojawi się nowa data ważności abonamentu.


Jeśli posiadasz „kod rabatowy”

Kod rabatowy wpisuje się podczas zakupu abonamentu, w kroku „Finalizacja zakupu”. Kod należy wpisać w przeznaczonym do tego polu, a następnie kliknąć „Wczytaj kod”. Cena za abonament zmieni się automatycznie.

4. Jak odzyskać dostęp do konta?

Jeśli zapomnisz hasło

W przypadku kiedy zapomnisz hasło, kliknij na link „Nie pamiętasz hasła” dostępny na stronie logowania (http://neurogra.pl/users/sign_up). Na adres e-mail podany podczas rejestracji otrzymasz wiadomość z instrukcją jak postępować dalej.

Jeśli zapomnisz adres mailowy

Jeśli nie pamiętasz adresu e-mail, na który dokonałeś rejestracji i płatności, aby uzyskać dostęp do konta napisz na adres kontaktneurogra.pl i prześlij swoje dane osobowe podane podczas rejestracji i płatności, takie jak:

- Imię i Nazwisko, data urodzenia,

Na podstawie tych danych będziemy w stanie zidentyfikować Twoje konto i przywrócić do niego dostęp.

5. Jak rozpocząć trening?

Aby rozpocząć trening mózgu w serwisie Neurogra wystarczą 3 kroki:

1. Kup abonament – www.neurogra.pl/subscriptions
2. Wybierz program treningowy – www.neurogra.pl/programs/change
3. Zacznij trening klikając na „Trenuj”

6. Co to jest WRI?

WRI to złożony wskaźnik przedstawiający postępy, jakie użytkownik osiąga w trakcie programu treningowego. Jego złożoność polega na mierzeniu wielu parametrów, takich jak m.in. postęp w danym zadaniu, czas reakcji czy poziom zaawansowania. Wskaźnik WRI zmienia się w czasie, jego aktualna wartość pokazuje efekty treningu w danym momencie. Więcej informacji o wskaźniku WRI znajdziesz tutaj

7. Jak wybrać lub zmienić program treningowy?

Aby zmienić program treningowy na inny, wejdź na stronę swojego profilu (www.neurogra.pl/profil). Na dole znajdziesz informację o Twoim obecnym programie treningowym. Jeśli chcesz zmienić program, kliknij guzik „Zmień program”.

Możesz wybrać jeden z opracowanych przez nas programów gotowych, lub wybrać program indywidualny i samodzielnie ustawić parametry programu według własnych preferencji.

Aby wybrać parametry indywidualnego programu, najedź myszką na kolorowy pasek z najważniejszą dla Ciebie kategorią, kliknij na trzy poziome kreski po jego prawej stronie i przesuń cały pasek na górę. Następnie chwyć kolorowy pasek z drugą co do istotności kategorią i przesuń na pozycję 2. W ten sam sposób postępuj z kolejnymi kategoriami, aż ułożysz wszystkie w odpowiedniej kolejności.

Pamiętaj! Po wybraniu właściwego układu kategorii musisz kliknąć "Zapisz zmiany"

8. Jak zrezygnować z treningu?

W przypadku kiedy dokonałeś zakupu abonamentu i nie rozpocząłeś treningu, możesz rozwiązać umowę otrzymując całkowity zwrot wpłaconej kwoty - masz na to 14 dni kalendarzowych od daty wpłaty. Prześlij pismo dotyczące rozwiązania umowy na adres korespondencyjny podany na stronie Kontakt lub mailem na adres: kontaktneurogra.pl

9. Jak skontaktować się z redakcją serwisu Neurogra?

Jeśli chcesz się z nami skontaktować wyślij wiadomość na adres: kontaktneurogra.pl Lub skorzystaj z innych sposobów kontaktu dostępnych na stronie Kontakt

10. Dlaczego nie mogę korzystać z okresu testowego, skoro poprzedniego dnia była taka możliwość?

Uzyskałeś bezpłatny dostęp do serwisu tylko na jeden dzień, gdyż naprawdopodobniej Twoje konto nie zostało aktywowane. Sprawdź jeszcze raz skrzynkę e-mail, której adres podałeś przy rejestracji wraz z folderem SPAM i kliknij link aktywacyjny. Jeśli z jakiegoś powodu e-mail weryfikacyjny do Ciebie nie dotarł, zgłoś problem na kontaktneurogra.pl .

11. Jak wyłączyć grę z programu treningowego?

Możesz skorzystać z opcji wyłączenia gry z programów treningowych (można wyłączyć maksymalnie 2 gry). Aby wyłączyć grę należy odnaleźć ją w "Katalogu gier" i kliknąć. Po prawej stronie przy instrukcji znajduje się link „WYŁĄCZ GRĘ” klikamy i gra zostanie wyłączona z programów treningowych. Następnie należy ponownie wybrać program treningowy aby wprowadzona zmiana została wczytana. Link umożliwiający przywrócenie gry do programów treningowych pojawi się w tym samym miejscu.

12. Jak liczone są punkty w poszczególnych grach?

Punktacja jest dostosowana indywidualnie do każdej gry. Podstawowe parametry to: ilość prawidłowych odpowiedzi, szybkość reakcji, postęp w grze.
Jako bonus są dodawane punkty za udzielenie kilku poprawnych odpowiedzi pod rząd czy za poprawne odpowiedzi na wyższych poziomach gry.

13. Co zrobić jeśli nie posiadam kodu?

W takim przypadku miejsce na wpisanie kodu zostawiasz puste a wypełniasz pozostałe niezbędne do zakupu pola.

14. Gry nie działają prawidłowo, co zrobić?

Najpierw sprawdź czy używasz jednej z zalecanych przeglądarek internetowych:
Chrome - w najnowszej wersji
Firefox - w najnowszej wersji
Internet Explorer - w najnowszej wersji
Jeśli mimo najnowszej przeglądarki masz problemy techniczne, napisz do nas na kontakt@neurogra.pl

15. Jak zapłacić za abonament jeśli nie mam konta w żadnym z podanych banków?

Płatności można dokonać bezpośrednio na nasze konto, w takim przypadku należy:
w tytule przelewu wpisać imię i nazwisko osoby zamawiającej oraz jaki abonament zamawia (np. roczny kwartalny),
po dokonaniu płatności koniecznie prosimy przesłać (na adres mailowy kontakt@neurogra.pl) informację o dokonaniu płatności i jeśli to możliwe potwierdzenie przelewu, w odpowiedzi prześlemy kod do aktywacji abonamentu

Neurogra Sp. z o.o.
ul. Podchorążych 15/19 lok.37
00-721 Warszawa

Numer konta:
Mbank 73 1140 2004 0000 3802 7529 8528